fbpx

GARANCIJSKI POGOJI ZA GRIFFINGOV PRODAJNI PROGRAM OKOVJA ZA VHODNA VRATA

Griffingovo okovje za vhodna vrata (ročaji, kljuke, vpetja, trni, rozete …) je narejeno z visoko mero natančnosti in kakovosti, na trgu pa je prepoznano po tehnološki dovršenosti in umetniškem oblikovanju.

Nerjaveče jeklo, iz katerega je izdelano, je certificirano s strani evropskih ponudnikov in je visoke kakovosti.

Dokaz kakovosti je izredno nizka stopnja reklamacij (c. c. a. 0,04 % pri več kot 400.000 izdelanih ročajih in 800.000 izdelanih vpetjih). Ker verjamemo v kakovost, trdnost in uporabnost naših izdelkov, ponujamo garancijo na naše izdelke.

Garancija velja za podjetja in trgovce od datuma Griffingove dobavnice.

Za izdelke priznavamo garancijo:

  • doživljenjsko na funkcionalnost izdelka in tehnične lastnosti (ob predpostavki, da kupec upošteva navodila za vgradnjo ter nego in vzdrževanje),
  • 5 let na videz in LED svetila (ob predpostavki, da je kupec upošteval navodila za nego in vzdrževanje izdelkov).

V garancijo je vključena brezplačna pomoč pri saniranju pomanjkljivosti oz. zamenjavi manjkajočih delov izdelka. Reševanje težav na terenu in stroški, nastali s tem, niso vključeni v garancijo.

Garancija velja izključno pri napakah in pomanjkljivostih, ki so dokazljivo na strani proizvajalca.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

  • Če je bil izdelek neustrezno shranjen ali se je z njim ravnalo malomarno, preden je bil montiran na vrata (skladiščenje brez zaščitne embalaže, v vlažnem ali mokrem prostoru z vplivi vlage in umazanije).
  • Če izdelek ob dostavi ni bil pregledan nemudoma, kot določa Obligacijski zakonik, in se po očitnih napakah prodajalca ni obvestilo takoj (npr. če je bil izdelek dobavljen, postavljen v skladišče brez pregleda, nato pa se je kasneje ob odpakiranju ugotovilo, da je izdelek poškodovan ali napačen).
  • Če montaža oz. vgradnja izdelka ni bila opravljena po priporočilih proizvajalca, če je bila montaža neprofesionalna ali izvedena s strani osebe, ki ni usposobljena za montažo.
  • Če je bil naročen in dostavljen izdelek, za katerega proizvajalec po preteku zakonskega obdobja za pregled ugotovi, da ni primeren ali funkcionalno ustrezen za vrata.
  • Če se na izdelku nastale poškodbe zaradi montaže ali dobave.
  • Če je bil izdelek najprej montiran na ena vrata, nato pa je bil prestavljen na druga.
  • Če so izdelek poškodovali vplivi gradnje oz. gradbenih tekočin in materialov (npr. če je po fasadi tekla voda ali se je izdelek poškodoval ob izdelavi fasade in drugih posegov, ki so nastali po tem, ko je bil izdelek že vgrajen na objektu).
  • Če vizualne napake na površini niso dobro vidne s prostim očesom pri difuzni dnevni svetlobi z razdalje dveh metrov v skladu s smernicami Inštituta PfB Rosenheim.
  • Če vizualne napake zaradi poliranja ali barvanja niso dobro vidne s prostim očesom pri difuzni dnevni svetlobi z razdalje dveh metrov v skladu s smernicami Inštituta PfB Rosenheim.
  • Če niso bili upoštevani nasveti za nego in vzdrževanje, ki so priloženi garancijskem listu in jim mora kupec posredovati končni stranki, ali izdelek sploh ni bil vzdrževan.
  • Če pride do napake na izdelku zaradi kombiniranja z okovjem drugih proizvajalcev.
  • Če je kupec sam ali preko tretje osebe naknadno obdeloval izdelek (izvajal površinsko obdelavo, kot so brušenje, poliranje, barvanje ali je na kakršen koli način spremenil videz in funkcionalnost izdelka). Če se izkaže potreba po naknadnem obdelovanju izdelka s strani kupca ali tretje osebe, je treba pridobiti pisno soglasje proizvajalca.
  • Če je bil izdelek poškodovan zaradi primerov višjih sil (npr. ob poplavah, toči, žledolomu, potresu, požaru).
  • Če pismeni garancijski zahtevek ni bil poslan proizvajalcu v določenem garancijskem roku.
  • Če se ni upoštevalo priporočil po kislinoodpornem nerjavečem jeklu (A4/EN 1.4404 / AISI 316 L) in se je izdelek iz klasičnega nerjavečega jekla (A2/EN 4305 /  AISI 304 L) montiral na območja z visoko vsebnostjo slanega zraka (ob morjih, na področjih, kjer so morski vplivi še močni), v bližino bazenov ali v bližino obremenjenih prometnic, ki se jih pozimi pogosto soli ali so izpostavljene smogu. Za omenjena področja je priporočljiva izbira kislinoodpornega A4 nerjavečega jekla ter poliranje kot površinska obdelava. Več o pravi izbiri tipa nerjavečega jekla najdete tukaj.
  • Če je bil LED trak priklopljen na napačno napetost (npr. če je bil 12 V trak priklopljen na 24 V). Na kablih je nalepka z oznako napetosti, ki jo je treba pregledati pred priklopom na napetost.

Vračilo izdelkov zaradi napak, ki so jih povzročili končni uporabniki, ni možno. Garancija velja samo na izdelke, narejene v Griffingu in ne na izdelke, ki jih Griffingu dobavljajo drugi proizvajalci (npr. čitalnik prstnih odtisov ekey, Navkom in ostalo). Garancije za te dobavljene izdelke so objavljene pri proizvajalcih.

Garancijska navodila so objavljena na spletni strani, skupaj z navodili za montažo ter navodili za nego in vzdrževanje.

Garancija velja le ob predložitvi originalnega računa in pravilno izpolnjenega reklamacijskega obrazca.

Garancijo se uveljavlja preko e-naslova sales@griffing.si.

Reklamacijski zahtevek

Reklamacijski obrazec-Griffing

Navodila za montažo

Navodila za nego in vzdrževanje

Navodila za nego in vzdrževanje-Griffing